středa 23. října 2013

všem Depešákům




Před námi je důležitý víkend. Volby, pak taky státní svátek.... o dost věcech se rozhoduje. Budu v Budapešti a rozhodně k volbám půjdu  tam, ale chci se podělit o drobné básně, texty písní Depeche Mode. Udělám radost depešákům a jiným milovníkům poezie, která bere za srdce. Kromě reality dne se propojujeme sny, písněmi a tancem.
Tak tady je další příběh vyspívaný muži, kteří milují ženy.  Krásný den.
Cantadora

 NĚKDO

Chci někoho s kým bych se podělil,
O zbytek mého života,
O mé nejtajnějšíší myšlenky
Kdo by znal i mé nejhlubší pocity

Někoho, kdo bude stát po mém boku
A bude mě podporovat
A na oplátku
Bude dostávat podporu ode mne

Ona mi bude naslouchat,
Když budu chtít mluvit
O světě, v němž žijeme
A o životě vůbec
Ačkoliv mé představy mohou být špatné,
Mohou být dokonce zvrácené,
Ona mě vyslechne
A nebude lehké ji přesvědčit
K mému způsobu myšlení
Ve skutečnosti bude často nesouhlasit
Ale na konec toho všeho
Mě pochopí...

Chci někoho, kdo se o mě bude starat
Něžně
O každou mou myšlenku a o každé mé nádechnutí.
Někoho, kdo mi pomůže vidět věci
V odlišném světle
Všechny věci které nesnáším
Si oblíbím

Nechci být ale jako loutka
Veden něčí rukou
Této věci se opravdu bojím
Ale když usínám,
Chci někoho,
Kdo mně obejme
A něžně mě políbí

Ačkoliv věci, jako je tahle
Mě oslabují,
V případě, jako je tento
Se tomu chci poddat…

*****
Krásny den.

4 komentáře:

  1. to je hezké:-)
    tak pěkné dny..:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ... kteří milují ženy?
    Snad také, ale pokud vím, tak depešáci jsou homosexuálové.

    OdpovědětVymazat
  3. ... nebo je to hroznej kec. Nebo jen někdo z nich. Přičemž byli ženatí... pes aby se v tom showbusinessu vyznal. Radši už mlčím.

    OdpovědětVymazat