středa 2. ledna 2019

30 drobných radostí Ivany


Děkuji a posílám dál radosti od Ivanky.

Tady jsou 30 drobných radostí Ivany:
1
30 drobných radostí Ivany
1.       Taška na kolečkách = lehkost, svoboda
2.       Radost z úsměvu po dentální hygieně
3.       Nový nejdelší tunel v Čechách, který zkrátil cestu domů
4.       Kniha 12 pohádek z onoho světa od V. Říhy s ilustracemi J. Lady, kterou jsem si koupila na bazárku na podporu opuštěných koček
5.       Dobře se vyprázdnit ráno = lehkost, radost
6.       Předení mé kočičky, když jí chovám
7.       Káva
8.       Radost, že už umím prožívat vánoční atmosféru
9.       Radost, že se mi podaří jít včas spát
10.   Focení a upravování fotek
11.   Hudba
12.   Procházka parkem, pozorování stromů, nebe, ptáků….
13.   Svítící hvězdičky ve výloze naproti mému oknu
14.   Když je doma pohoda, povídáme si a smějeme se 
15.   Atmosféra ráno v šest na balóně, když jdu pro prádlo
16.   Když mám zákazníka, s kterým je radost pracovat
17.   Když se mi podaří limit v práci
18.   Setkávání s mými láskami, bývalým mužem, s přítelem
19.   Plavání v řece v létě
20.   V létě oběd a pivo na zahrádce v restauraci
21.   Výlety do penziónu
22.   Internet v mobilu = nezávislost
23.   Schopnost si vytvořit rezervu, už mě neděsí vyúčtování a mimořádné výdaje
24.   Každý večer si zapalovat svíčku pro radost
25.   Nákup v sekáči, kde objevím nějaký super kousek
26.   Když se zastavím a uvědomím si, že vidím, slyším, cítím. I když to není perfektní.
27.   Telefonát od dodavatele, jen tak, aby mi popřál hezké svátky
28.   Večerní hra s kočičkou, když vidím, že je veselá
29.   Když cítím, že mám hodně energie a nic mě nebolí
30.   Být na semináři O radosti
  Dobré sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat