sobota 12. ledna 2019

30. drobných radostí Beaty P.

Pocítění radosti...
1. radost, že se mi nezdál sen
2. radost, že manžel připravil snídani
3. radost, že syn spinkal
4. radost, že jsem cítila vůni kávy
5. radost, že jsem si vzpomněla na vitamíny
6. radost, že jsem nemusela spěchat do zaměstnání
7. radost, že sněžilo
8. radost, že se mi nabil mobilní telefon
9. radost, že se vyvětrala chodba 
10. radost, že lidé udrželi u popelnic pořádek celý den
11. radost, že bydlíme blízko metra
12. radost, že jsem doběhla vlak metra
13. radost, že jsme si popovídaly se sestrou
14. radost, že mi kolega připravil šálek dobré kávy
15. radost, že mi navrhl velikonoční přání pro spolubydlící
16. radost, že mi jsem dostala dárečky
17. radost, že mi kolegyně koupila knihu pro syna
18. radost, že mi popřál dobrou chuť k jídlu namyšlený pán
19. radost, že jsem dostala japonskou polévku
20. radost, že mi přišel dárek bez objednání
21. radost, že jsem koupila pěkné tužky pro paní učitelku
22. radost, že jsem se podívala na oblíbený seriál
23. radost, že mi zavolal manžel
24. radost, že jsem dostala cukroví
25. radost, že dopsala propiska
26. radost, že přišlo vánoční přání ze základní školy
27. radost, že jsem vnímala ticho v celém domě
28. radost, že jsem nebyla nemocná virózou
29. radost, že jsme koupili velký byt
30. radost, že jsem nosila modré pyžamo.
 
Děkuji Beátě za další dávku drobných radostí v naší každodennosti. Dobré sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat