středa 26. května 2010

sen o pokoji


Můj sen.
Velký pokoj s francouzským oknem. Vejdu do něj a jsem nadšená, protože jsem objevila ve svém malém bytě nový krásny pokoj s francouzskými okny. Je krásný, ale starý, před rekonstrukcí. Říkám své rodině (ve snu vystupují jako nejasné postavy muže a dítěte), že máme krásny pokoj, kde se nám bude hezky žít. Dítě vyleze na parapet a tančí tam, běhá. Bojím se, protože může vypadnout. Jenom si to pomyslím, už vypadl. Stojím ochromená strachy a cítím, že to je konec mého života. Nepřenesu se přes tuto ztrátu. Můj muž běží dole po schodech a zdola křičí, že dítě žije a má jenom pár tržných ran.
V realitě pořád řeším svůj byt, který je ve špatném stavu, už třetí měsíc ho rekonstruuji. Jak já ho čím dál víc nesnáším, protože nebere konce počet skrytých závad a nejraději bych ho vrátila. Tento sen přišel v pravou chvíli, kdy už nemám žádnou naději, že se to zlepší. Cítím, že jsem ho přestala mít ráda. Ve snu byt znamená taky JÁ. Objevuji nějakou svoji teď zanedbávanou část, která si zasluhuje obnovit. Ve snu je upozornění na to, že se ve mně teď odehrává silný konflikt, který mně paralyzuje. Symbol dítěte je v mém snu velmi lehkovážné a nevnímá rizika. Můj dětský aspekt zažil tvrdý pád na zem, stejně jako v realitě. Koupila jsem tento byt příliš rychle, nic jsem si neověřovala. Platím velmi tvrdě za to, že jsem nevěnovala pozornost důležitým kritériím při výběru bytu. Vybírala jsem si jenom podle pocitů hravého dítěte, ale při koupi bytu se mi to moc nevyplatilo. Měla jsem víc poslouchat své dospělé části. Ta analyzuje a posuzuje podle různých hledisek: praktického hlediska, ekonomického hlediska, technických kritérií. Moje ženská část v této situaci je ochromená. Žena je se svým silným napojením na mé dětské části, které jsou kreativní, hravé a důvěřivé, poraněna. Pád dítěte ji emočně paralyzuje. Funkční je v této chvíli moje mužská část, která dokáže jednat a dívat se pravdě do očí. Po probuzení jsem pocítila silnou radost nad nezničitelností mé dětské části, která utrpěla šrámy, ale žije. Vybudilo mně to k aktivaci ochromené ženské části. Takže jsem se vykašlala na opravy v bytě a celý den strávila (naštěstí mám dovolenou) s mými milými kamarádkami. Byla jsem u kosmetičky a kadeřnice. Večer jsem se nechala hýčkat v náručí přítele, který jakoby vycítil co potřebuje ochromená a vyděšená žena a v plné míře jsem to bez slov dostala.
Tento sen byl silně léčivý a je příkladem toho, jak se sen propojuje s realitou. Teď pokračuji v jeho rozvíjení i v bdělém stavu.
Takový druh snů, které přichází z hlubokých vrstev uložené v každém v nás, jsou silně léčivé a pomáhají nám žít v rovnováze. Ale potřebujeme takovým snům porozumět správně. Život někdy s sebou přináší těžké zkoušky. Naše duše nám posílá sny, jsou symbolickou poutnickou holí, o kterou se můžeme opřít, abychom mohli jít dál. Hluboká úcta všem snům, dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat