pátek 23. srpna 2013

30. drobných radostí ženy, co má radosti na rozdávání




30. drobných radostí ženy, co má radostí na rozdávání:
Každý den drobné radosti mám a  jsou vždy jiné, záleží na spoustě okolností. Takže přidávám aktuální za běhu jednu další rychlou třicítku: 

1.       když plavu pod vodou na nádech, je krásné ticho a voda je tak akorát studená 
2.       když děti spí a někdy i ve dne, jak jsou nejkrásnější na světe …a vůbec 
3.       když slyším hudbu živou na koncertě, na ulici, s kamarády, ve zkušebně, když můžu hrát na něco a pro někoho a zpívat a tančit 
4.       mazlení, dotyky a sex   
5.       když můžu být chvíli sama jen se sebou, nebo v přítomnosti maximálně psí 
6.       když se vidím s holkama a že se máme 
7.       když cvičím jógu, protahuju se úplně nejvíc a daří se mi dobře dýchat, pak si připadám tak   zdravá a krásná jako lvice s antilopou dohromady 
8.       když se na něco, či někam těším   
9.       když je rodina zdravá a stále celá kompletní bez ztrát a můžeme se vídat 
10.     když se daří práce a má smysl 
11.    samba a rytmus 
12.    když je „prdka“ vtipný 
13.    když běžím ráno, nebo jedu na bruslích, kole a nic neřeším 
14.    když se konečně poprvé malá vykakala do nočníku a vlastně i když se dobře po ránu vykakám já 
15.   když vyjdu ke Františku a nad něj v jakékoli roční době 
16.   když voní levandule 
17.   když mluvím se ségrou po skypu 
18.   když se dívám z hor dolů na tu nádheru 
19.   když je doma hodně lidí u stolu 
20.   když ho obejmu a drží mě pevně a voní pořád tak hezky 
21.   když se ocitnu na staré půdě a v ní voní krámy a staré dřevo s duší 
22.   když na jaře vyrostou listy a květy neuvěřitelnou rychlostí po dlouhé zimě 
23.   když mi Věruška nabarví obočí a já jsem pak jak filmová hvězda alespoň na dalších čtrnáct dní než to zase vybledne 
24.   když se cítím zdravě po těle 
25.   když mám čas na knížku 
26.   když táta zpívá a hraje na harmoniku a máma kroutí očima a pak taky zpívá 
27.   když v zimě na sněhu na horách svítí slunce a se zavřenýma očima ho nasávám 
28.   když se dostanu na místa, kde jsem před tím ještě nikdy nebyla 
29.   když si koupím něco na sebe, nebo svým miláčkům 
30.   když se dojmu až k slzám z drobných radostí všedních dnů 

Děkuji. Dobrou noc a něžné sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat