pátek 30. ledna 2015

symbol: štít domu

část snu: V čele náměstí je dům, který je porostlý břečťanem. Ve štítě domu se hýbou dřevěné prvky. Svislé a příčné pruhy dřeva se hýbou tak dlouho než se mi to líbí. Já se na to dívám ze spodu náměstí. Je to u štítu, jsou tam dřevěná okna a dřevěné doplňky v podobě břečťanu, pořád se to pohybuje do té doby, dokud se mi to nezačne líbit.
         Tady je analýza symbolu přímo od snícího: V době, kdy se mi tento sen zdál, řeším v práci otázku jak prezentovat naši firmu a jak připravit e-shop pro velkoobchodní prodej. Podnikáme v oblasti propagace, dárkových předmětů a máme menší grafické studio. Také přehodnocuji směr a způsob našeho podnikání, některé věci, které se mi na našem podnikání ze začátku líbili se mi již nelíbí, nevyhovují mi. O co se snažím je uvědomit si, co a jak chci ve své práci změnit. Přemýšlím o tom ve více rovinách. Jedna rovina je, aby změny, které udělám mi lépe vyhovovaly a přinesly nám trvalejší a pravidelnější zakázky. Druhá rovina je, abych vše co budeme přes web nabízet, bylo pro klienty pochopitelné a uchopitelné. Vlastně pořád si v hlavě šoupu s obrazy, jak budou weby vypadat, jak vizuálně propojím služby a výrobky. Jak co nejlépe zautomatizuji příjem zakázek a následnou fakturaci. Kdo a jak bude hotové zakázky balit a expedovat. Prostě hodně myšlenek. Abych do toho vstoupil a začal myšlenky postupně realizovat , tak na to s výsledkem nejsem zatím spokojený. Možná bych měl méně přemýšlet a začít dílčí myšlenky postupně realizovat. Na to se však cítím příliš svázaný odpovědností za případný neúspěch. 
Celý sen neuvádím, má mnohem víc symbolů. Chci ukázat, že někdy i jeden symbol odkrývá schopnosti a dovednosti, které snící sám v sobě blokuje. Ukazují snícímu lehkost tvůrčího procesu, kterou právě uvědomený strach a obavy z neúspěchu zadržují. Sen mu nabízí jeho schopnost tvořit i radost z krásy, kterou tvůrčí proces přináší.

Když snový symbol na sebe bere magické prvky, často nabízí a upozorňuje na naše netušené schopnosti. Je to podobné jako v pohádkách, kde kouzelné předměty pomáhají hrdinovi v neřešitelné situaci.

Dobrou noc. Krásné sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat