sobota 5. prosince 2015

2 advent: Opři řebřík o nebe

Krásny čas adventu, klidný čas rozjímání. Včera jsem si udělala radost a podívala se na dokument
Opři žebřík o nebe o faráři Mariánovi Kuffovi. Přikládám recenzi:
http://www.filmpress.sk/recenzie2/recenzie-2014/3275-opri-rebrik-o-nebo-opi-ebik-o-nebe
Jistě nějaké názory se mu dají vyčítat, ale neudělám to. Sebekriticky vím, že ja bych tolik práce nezvládla, to co dělá  je obrovský lidský projev sounáležitosti s těmi nejslabšími, nejhoršími z nás, kterými my většinová společnost pohrdáme. On ukazuje jinou cestu.Se zaujetím jsem sledovala v dokumentu sílu faráře ze Žakovců pod Tatrami. Buduje na Slovensku komunitu ztracených lidí podobně jako Matka Tereza v Indii.  Dámy, je to i kus chlapa, to mi taky neuniklo:-),  ale síla jeho víry ta  je inspirující. V noci jsem rozjímala o svém vkladu do života a ráno jsem vstávala s potvrzením, že dál mám sdílet drobné radosti, na kterých lze stavět, bránit  životní radost proti jejímu znehodnocování. Kultivovat tichou radost bytí, které ubývá ve světě dospělých a už se týká i maličkých.
Dnes jsem si poslechla jeho prosté kázání o dávaní a braní. Tady je.

http://cestyksobe.cz/marian-kuffa-zrelost-lasky/9018

Krásné sny i druhou adventní neděli. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat