úterý 16. února 2016

Dopa a popa... doše a poše..

Je čas. Tento týden dobíhám do konce 58. kola svého života. Chystám se na start 59. kola. Užívám si, vyhlásila jsem týden bílé košile. Každý den vítám v bílé košili. Vždy jsem obdivovala eleganci zralé ženy, která chodila v sukni a bílé košili s pestrobarevným šátkem. Tak si to dávám denně. Když jsem byla na prahu padesátky, tak mně zasvětili kamarádky do tajné řeči žen, které se rozdělují na dopy a popy. Do padesátky a po padesátce.
Já teď píšu další tajné slovo. Doše a poše. (do šedesátky a po šedesátce) Jsem na startu posledního běžeckého kola 50 - 60, jsem žena do šedesátky  a příští rok vstoupím do klanu šedesátnic. Pořád poznávám tajemství života, pořád jsem doše.... krásné sny. Cantadora

2 komentáře:

  1. dělení na DOPA a POPA neznám :-), nicméně Ti, Evo, přeju aby ty další roky pro Tebe byly příjemné a ve zdraví prožité- ať už se jmenují jakkoli.

    Všechno dobré a na zdraví! M.

    OdpovědětVymazat
  2. dodatecne preji spoustu radosti, more lasky, zdravi a dobrou cestu! at se vam dari

    OdpovědětVymazat