úterý 1. března 2016

sny a péče

Už přes 20 let pracuji se sny, já sama jsem prošla cestou do hlubin své duše a skrze sny jsem si léčila co má duše vyžádala k léčení. Svoji práci nabízím všem, kdo chtějí naslouchat duši a porozumět jí přes poselství snů. Ale u nikoho jsem nezaznamenala stejný efekt jako u sebe, že sny vyléčili bolest vlastní duše. Nabízím na webu svoje motto: sny a pravda léčí. Věřila jsem tomu a pro mne to tak v příběhu mého života i  zůstane.
Ale čím déle se zabývám sny a (lidmi s různými ego konstrukcemi), tím víc vidím a jsem vděčná, že skrze sny se daří o duši pečovat, kultivovat ji a přijímat její dary, ať jsou jakékoliv. Protože naše duše nám předkládá právě to, co potřebujeme, ať si o tom ego myslí cokoliv. Přemýšlím a pozměňuji motto své práce do další dekády, ať se daří těm, kdo se sny pracují, o svoji duši pečovat.

 Pravda a sny pečují o duši.


Dobrou noc a hezké sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat