čtvrtek 8. září 2016

30 drobných radostí O. L.

Nic mi neudělalo takovou radost jako mejl se slovy: ...posílám vám třicet radostí.
A tady jsou:

1. Kočka leží a líže si packu jak v pohádce Kočičí království
2. S ženou na kávě a je to fajn
3. Být na slunci
4. Vyměnit vodovodní baterii
5. Vstát, umýz se a vyrazit do města
6. Dobrá káva
7.Na chvíli se natáhnout
8. Zmrzlina u Itala
9. Koupel
10. Mluvit s příjemným kavárníkem
11. Dohledat ztracené zboží
12. Pít nealko pivo v horkém dni
13. Dohrát misi na heroický
14. Poradil jsem Rusce, když  bylo v metru  posunuté hlášení stanic
15. Poslech rozhlasu
16. Zatopit v kamnech
17. Pozdrav sousedky
18. Výroba a konzumace okurkového salátu se zakysanou smetanou
19. Koupil jsem si hru Transistors
20. Kolega mi pomohl otevřít skřínku
21. Pokec s kolegou
22. Hra se štěnětem
23. Splnit test rychlosti
24. Řez řepkovým polem od kombajnu
25. Nemuset zatopit v kamnech
26. Dnes to bylo v práci v pohodě
27. Zacvičil jsem si
28. Opravil jsem kolo
29. Duha
30. Dobrý film
Děkuji a dobré sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat