pátek 23. prosince 2016

30 drobných radostí poutnice E.


1. Devítiletý syn mne obejme a řekne: „Mám tě moc rád.“ (To ale není drobná radost - to je maxi radost)
2. Moci být přítomna proměně mých klientů
3. Pohled na vycházející nebo zapadající slunce, zastavit se v přírodě v ten čas a jen být
4. Vision quest – ta možnost dívat se na sebe a do sebe a moci být sama venku nocí dnem
5. Holotropní dýchání – další cesta k sobě
6. Cvičení a hledání možností svého těla
7. Potní chýše – ta blízkost, sdílení, otevřenost, společná modlitba
8. Brambory na jakýkoliv slaný způsob a dobré jídlo vůbec
9. Zpěv – nejlépe společný
10. Modlitba – nejlépe ta spontánní, co vytryskne sama z hloubi srdce
11. Moci zažívat vděčnost
12. Křičet – nejlépe ve větru, na skále a s nahou hrudí (spolukřičitelé jsou vítáni)
13. Plavat nahá v řece nebo jezeře
14. Kneippování… ten pocit těla probuzeného studenou vodou, jak se samo spontánně prohřívá
15. Účast na rituálech s ayahuaskou, peyoteem a dalšími medicínami
16. Tchán mě pochválí třeba z uvařené jídlo – umí to tak mile
17. Focení – miluju tu možnost zachytit okamžik
18. Inspirace… třeba teď Marianem Kuffou – nemá pusu plnou lásky k bližnímu, on ji žije nebo Pemou Chondron – tam mi stačí jen vidět ty laskavé oči
19. Sdílení života s mými kamarádkami – ta možnost být autentická a přitom přijatá
20. Moci plánovat výlety, putování… ó jak mě to baví
21. Putovat … to je moje životní cesta, můj způsob víry, na cestě jsem doma
22. Jít bok po boku s mým mužem, držet se za ruce … to je ten čas, kdy nám jde vzájemné sdílení nejlépe
23. Masáže, rolfing… prostě práce s mým tělem, ta možnost být pasivní, jen otevřená, vnímající, zažívající
24. Potkat muže, který je pevný, zakořeněný, je oporou … ví o své síle a umí ji dobře používat… to je fakt radost vidět a zažívat
25. Zažít člověka, který miluje své řemeslo - tu jím sdílenou vášeň
26. Švagrová – jak je úplně jiná a jak mi je s ní tak dobře…čím to je? … jo: s ní nic není problém, prostě praktická ženská do nepohody
27. Být na silném místě: třeba Skoky – do těch jsem se zamilovala…; čediče na Zlatém vrchu, Skalka, Roncesvalles…. To by nemělo konce… a to je taky radost.
28. Pohled do ohně (i svíčka stačí)
29. Dívat se na syna, jak se ráno probouzí – ta slast při protahování z něj jen čiší
30. Právě teď mám radost, že jsem zjistila, že napsat 30 radostí není žádný problém a že bych klidně mohla pokračovat dál.

Děkuji a byla radost číst drobné a velké radosti od Tebe.
Posílám dál štafetu 10 000 drobných radostí. Ať v roce 2017 pokračujeme svižným tempem při rozhojňování drobných radostí. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat