pondělí 1. srpna 2011

druhý autobus s indiánským řidičem


"Jedu v plném autobuse. Autobus jede směrem na Mnišek pod Brdy a pak dál směr Příbram. Sedím na sedačce a choulím se do zimního kabátu, zvednutý límec. Všichni v autobuse sedí. Je takové pochmurné pozdně podzimní období. Jedeme po cestě a najednou z ničeho nic z boku po pravé straně se řítí šílenou rychlosti jiný autobus. Jede velmi rychle a tak nějak lehce. Je prázdny a je v něm pouze řidič. Najednou narazí vpředu a z boku do našeho autobusu. Ten se zastaví. Oba autobusy stoji. Ten prázdny autobus, stoji a čeká. Začínám cítit, že se něco děje a mám něco udělat. Pomalu se koukám po autobuse a vim, že dokud nevystoupim, tak nepojede dál. Pomalu se zvedám a jdu uličkou k tomu druhému autobusu. Jdu pomalu a cítím, že přijel pro mně. Je mi divné, opustit plný autobus, kde pohodlně sedím a jsem schovaná mezi ostatními. Vystupuju a po schůdkách scházim dolů. V novém autobuse se otevřou dveře. Můj původní autobus odjíždi pryč. Pomalu nastupuju do autobusu, který na mně čeká. Za volantem sedí mladý, dlouhovlasý indián. Vlasy má dlouhé až k pasu a zakrývají mu tvář. Přesto se rozpláču, protože vím, že ho znám a vlastně jsem ráda, že pro mně přijel. On nic neříká. Sednu si na první sedadlo, dveře se zavřou a autobus se rozjede. Jsem tam jen já a ten Indián. Jede do lesa. Nejede po žadné vyznačené cestě. Najednou je teplo a změnilo se počasí, je léto a já už nemám zimní kabát."
Děkuji za možnost zveřejnit tento silný sen.
Snící svémi snu porozuměla. Je tak jasný a pro ní znamená hodně. O obsahu snu jsme spolu nemluvily, proto budu psát jenom teoreticky.
Kdy přicházi  jasné výrazné sny? Člověk, který prochází krizemi a je zmítán mnohými impulzy protichůdné energie, při značné dávce trpělivosti a odvahy čelit takovému pnutí úzkosti, chaosu, nejasnosti, je obvykle obdarován snem s velmi výrazným poselstvím. Obsah snu mu napovídá, kterým směrem se má ubírat dál, aby krize  přinesla nějaké východisko a řešení tak vyčerpávajícího období.
S láskou Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat