pátek 20. ledna 2012

živote, nebojím se tě


Sen snící:
Dnes se mi zase zdály zvířátka, byla jsem na hřbitově a potřebovala jsem čůrat. Šla jsem k potůčku a ve vodě jsem viděla sovu, začla jsem o ní přemýšlet jestli se topí nebo si tam tak žije. Najednou jsem si všimla, že to není sova, ale puma. Došlo mi, že bych se měla přestat dívat a měla bych utéct. Najednou to byl pes, který vyskočil z té vody. Vůbec se nesnažil být přívětivý, chtěl mne pokousat. Cítila jsem sílu našich myslí, věděla jsem, že když uteču, tak prohraju, takže jsem na něj začala chrlit příkazy a i když jsem se bála, nedovolila jsem si projevit svůj strach. Pejsek mým příkazům podlehl a oblíbil si mne. Došla jsem s ním ke skupince lidí, kteří na mne čekali a chtěla jsem se pochlubit, jak jsem získala kamaráda, a tak jsem psíkovi dala povel "hlídej". Pejsek v touze mne bránit napadl jednoho člověka. Načež do něho jiný střelil. Nedokázala jsem vůbec zareagovat. Došlo mi jak neuváženě jsem se chovala. Pejsek dostal střelu do boku nohy.... opět bok, ale poranění přežil. Už jsem nestála strnule a začala jsem plánovat, že mu budu do rány dávat takovou hojivou mastičku, věděla jsem, že k veterináři se dostanu až za 3 dny. Přišla jsem do místnosti, kde byli hrobečky mých zvířátek a já viděla, že mi zbyly jen tenhle pejsek a ještě jedna kočička, co se pokakává po bytě. Cítila jsem hroznou bolest vnitřně nad ztrátou mých milovaných zvířátek, ale otupěle jsem z místnosti odcházela, že i když mi zbylo tak málo, prostě žiju dál.

Tomuto snu předcházel jiný sen, v kterém měla snící strach z neznámého útočníka ve svém bytě. I když dveře pečlivě zamkla, byli otevřené, schovával se ve tmě před nebo za dveřmi, anebo mohl být schovaný i v koupelně.
Existence samotného života přišla snící ohrožující, protože se vymykala všemu dosavadnímu, co si o životě představovala,  jak má  Život vypadat.  Vyrůstala v péči maminky a svět podle ní měl zůstat laskavý a neohrožující a bezkonfliktní. Toužila po lásce otce, který rodinu opustil a snící nedával dostatek pozornosti a lásky.
V realitě se objevovali konflikty v práci, vztazích, které sebou přinášel běžný život. Tyhle konflikty nepřijímala jako přirozenou součást života,  snící brali radost a důvěru v život. (neznámý útočník ve tmě).  Je čas přiznat si strach žít běžný život se všemi jeho aspekty, které neodpovídají životnímu ideálu.
A tak přišel výše napsaný sen snící, který  ukazuje, jaké má k dispozici síly. Symbol zvířat představuje dost často naši instinktivní podstatu a povahu. Sen jí ukazuje, jak si umí ochočit nespoutané instinktivní síly v sobě. Když  chce předvést ostatním svého ochočeného pejska, je v tom ještě dětské chlubení, které narazí na přísné postoje okolního světa, který sestřelí její zvíře, protože může někomu ublížit. A další zdroj její léčivé energie je v moudrosti. Snící ví, co má udělat, nestojí strnule; poranění potřebuje hojivou mast - péči a pozornost. I když truchlí nad ztrátami, které utrpěla a pohřbila už hodně životní energie, pořád jí zůstává něco životadárného. Konfrontuje se s kočičkou, která se pokakáva. Kočička je domácí zvíře, které je ve skutečnosti  velmi čistotné, ale ve snu NE. Ve snu pouští svoje špinavé nestrávené zbytky... možná se potřebuje taky ukázat v jiném světla než hodná čistotná domácí kočička. Začal proces přijmout svoje přirozené potřeby a podle nich se chovat. Stejně jako není jenom moudrou sovou, ale i dravou šelmou. Sen ji jemně vede k odkrytí širšího spektra vlastností, které si bude muset  uvědomit a přijmout jako svoji přirozenou součást.

Děkuji za moc hezký sen a práci ve skupině i moji práci teď na blogu, doufám, že bude povzbuzením pro snící. Děkuji za možnost ho dát na blog. Dobrou noc milí snící. Dobrou noc všem kočičkám a pejskům... ale i pumám, sovám, kondorům a ..............  chrr. Pššššššššššššššš. Spinkejte sladce. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat