neděle 1. ledna 2012

kde jsou má vesla a co znamenají?

Sen pro rok 2012
Stojím u jezírka. Najednou jsem už v loďce a voda mně unáší na řeku. Její proud je stále silnější a řeka je mohutná a strašně silná. Neovládám svůj člun, protože v něm nejsou vesla... Silou myšlenky otáčím člun.  Loďkou se bezpečně plavím proti proudu zpět do jezírka, kde je klid a bezpečí.


Sen znamená pro každého něco jiného. Když jsem se vzbudila, byla jsem jak vyměněná. Cítila jsem jeho silný význam. Pro mně je ve snu nejdůležitejší otázka, proč jsem použila sílu svých myšlenek na návrat do klidných vod a počátku jezera? Mohla jsem snít sen, v kterém by to šlo použít vesla, nebo je silou myšlenek objevit, protože oni k člunu patří.  Sen mně přinutil se zamyslet nad tím, co znamenají vesla, co konkrétně jsou má vesla,  pomocí kterých zdolávám řeku života?
Proč je nepoužívám? Kde byli, jaká to jsou vesla? Proč tam nejsou?
Čeká mně dost práce, kterou chci udělat, protože se těším na cíl své cesty, Vyústění mé životní cesty do moře, kde splynu se všemi vodami světa v sjednocení... všichni tam směřujeme - do sjednocujícího stavu TAO.

S láskou přeji dobrý rok 2012. Ať na vaší loďce života máte dobrá vesla.

Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat