čtvrtek 6. listopadu 2008

sen


Dnes se mě zeptal jeden snící, Muž na cestě, kolik jsem měla snů, které mi pomohly odkrýt v mé duši nějaký zlatý nuget? Přirovnala jsem práci se sny k hledání zlata, zlatokopecké dřině... Myslím, že velkých snů jsem za 15 let, co si je píšu, neměla víc než pět. Ale předtím bylo tolik snů, které k těm pokladům směřovali, že bez malých snů by nebyli ty veliké. A ten jeden můj nejmilejší mi ukázal, že mám pracovat se sny a stát se CANTADOROU, vykladačkou příběhů.

Dobrou noc.

1 komentář:

  1. Osobne si myslim, ze kazdy sen, ktery cloveku nejak pomuze resp., ktery clovek pochopi a diky tomu se vyda na dalsi etapu sveho zivota je velky. Takze si myslim, ze nejenom Eva, ale kazdy z nas snicich, ma zlatych nugetu na rozdavani ;).

    Je potreba si to pouze uvedomit...

    OdpovědětVymazat