neděle 14. září 2014

30 drobných radostí vlčice Mou

 
Ahoj všem fandům 30 drobných radostí, dnes jsem si v Poště přečetla další porci a  posílám je dál. Začíná to takhle:
Dnes jsem konečně sepsala svůj seznam a mám z něj ohromnou radost. Začala jsem ho, jak víte, psát na úkor toho, že jsem byla smutná. Náhle jsem ale začala psát seznam a musela jsem se smát tomu jak snadno to šlo. Myslím že bych dala dohromady možná i 50. Za což Vám tedy opravdu ze srdce děkuji.

Mých 30 drobných radostí:

1. Miluji ten pocit klidu, když jsem po náročném dni u své kamarádky, sedíme u stolu, máme v ruce kávu, koláč co upekla její maminka a smějeme se na celé kolo.
2. Když jsem naštvaná na celý svět, jdu na trénink a po té hodině a půl dřiny jsem jako andílek. Naprosto v klidu jako kdyby žádný problém nestál za nic.
3. Vždy mi pomalu vyhrknou slzy do očí, když přijdu domů, kdykoliv, je jedno jestli jsem odešla na 5 minut, nebo byla ve škole, ale vždy mě můj pejsek vítá jako kdyby to byl rok.
4. Pokaždé mě překvapí, když jsem smutná a pláču, že ke mě přijde moje kamarádka, ta nejlepší, obejmeme se a najednou na to nejsem sama. Pomáhá mi si uvědomovat že ona je moje nejlepší volba.
5. Vždy se musím usmát, když mi můj nejlepší kamarád, který si toho zažil opravdu hodně, řekne jak hrozně mě má rád.
6. Radostné jásání ve mě vyvolává vedení toho, že mi další den ve škole odpadla první nebo poslední hodina.
7. Šťastná si přijdu také když jsem na soutěži a těsně před vyhlášením prvních 3. míst stojíme s mým týmem v kolečku, držíme se za ruce a se skloněnou hlavou čekáme.. Je to tak plné energie a lásky ;)
8. Když dostanu jedničku z českého jazyka :D
9. Když se svoji babičkou hraji karty, pijeme u toho kafe latte a smějeme se na celé kolo.
10. Vždy mi zvedne náladu objetí od mého brášky. Mám ho hrozně ráda, vím že on mě taky, akorát že to říká jenom tímto objetím.
11. Radost ze života a krás přírody mám nejčastěji když jdu na procházku do lesa. Povídám si se stromy a cítím se šťastná.
12. Miluji sníh, hodně moc sněhu.
13. Zbožňuji barvy podzimu, procházka parkem kde je tolik barev mi vždy připomene jaké originály jsme nejenom my lidé, ale také celá příroda.
14. Opravdu velkou radost mi dělá rajská od babičky mojí kamarádky, musím se jí naučit ;)
15. Zbožňuji pohádky, nejlepší jsou kreslené, ale relaxovat můžu u jakékoliv.
16. Přijdu si hrozně happy když se hezky obleču a jde se projít s kamarádkou po Praze. Nelze vyčíslit ty pohledy chlapců, kteří mají bradu až na zemi.. :D
17. Mám hrozně ráda když přijde domů mamka, která byla na kafíčku s kamarádkami, směje se  a vypráví mi jak se se mnou chlubila.
18. Když mám čas na to přečíst si hezkou knížku.
19. Když si uvařím meduňkový čaj a koukám na televizi.
20. Když se s dědou smějeme babičce , samosebou ne ve zlém :) babička to slyší a začne křičet na dědu "Ty dědku ušatá!" :))
21. Vždy když jedu domu, tak si sednu do autobusu, nasadím sluchátka, pustím si písničky a odpočívám.
22. Když jsem s tátou na zápase Prague Lions (americký fotbal), společně fandíme a smějeme se.
23. Když se v neděli odpoledne, kdy mám už všechno hotové lehnu a koukám na filmy.
24. Když se na mě usměje prodavačka v obchodě.
25. Radost mi dělá když se poznám s někým s kým si rozumím.
26. Vždy se musím smát tomu když vidím jak jistě melou Boží mlýny..
27. Opravdu mi dělá radost, když mi kluk napíše jako první.
28. Věc kterou bych doporučila úplně každému je pořádný, poctivý orgazmus ;) Zaslouží si ho každá žena!
29. Radost mi dělá, když moje radost dělá někomu radost. Kdyby to tak měli všichni, byla by to krásná řetězová reakce. 
30. Jsem na sebe pyšná, když ses v jakémkoliv ohledu ohlédnu do minulosti a vidím o kolik jsem se posunula do předu, zároveň ale vidím i tu kopu práce co jsem s tím měla. .)


Vlčice Mou 
Děkuji. Pošta 10 000 drobných radostí pokračuje...
Dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat