sobota 8. dubna 2017

pohádka o cínovém vojáčkovi

Včera jsem zahájila nový cyklus seminářů Sny o nás pečují. Změnila jsem ale obsah semináře. Druhá část semináře se nemění, společně se učíme pracovat se symboly a dynamikou snu. Jasně, proč bych mnoho let neúnavně se sny pracovala, kdybych nepředávala způsob jak se sny pracovat. Pořád to cítím jako smysl mého života, uvědomovat si hluboký význam snů a odkrývat jejich zapomenutý božský původ, otevírat komunikační kanál s duší. To znamenají sny pro mě. To co jsem na včerejší skupině změnila je první část semináře. Místo teorie snů jsem se odvážila jít do tématu pohádek. Takže to je nové a je to šťastné rozhodnutí. Místo rozumu a informací jsem vložila do první části setkání kolektivní archetypy, cítění a krásu. Je to silné setkání s poklady kolektivního nevědomí. A v druhé půlce pokračuje práce s individuálními symboly snů, v kterých pracují naše komplexy. Včera jsme se setkali s pohádkou o statečném cínovém vojáčkovi od H.Ch. Andersena. Někdo cítil pohnutí, smutek, tekli i slzy. Statečnost navzdory nepřízni osudu. Schopnost být odvážný a přijímat život tak jak jsou rozdané karty osudu je poselství cínového vojáčka. A závěr pohádky je odkazem a volbou; jeho cínové srdíčko si zvolilo lásku.
Můj tip na víkend. Udělejte si dobrý čaj, kávu, vezměte si do ruky pohádkovou knížku. Možná teď taky potřebujete propojení s poklady kolektivních archetypů. Možná si právě teď taky potřebujete přečíst pohádku o Statečném cínovém vojáčkovi. S láskou a přáním dobrých snů.Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat