pátek 31. prosince 2010

příběh od Terezky

Mám radost, že jsem dostala poslední den v roce 2010 mejl od Terezky. Pracuje jako herečka, přináší lidem svoji duši, hraje tak úžasně, že její postavy, které ztvárňuje pohnou divákem, stejně jako v noci sny. Tady je příběh a její poselství....

"Přemýšlela jsem nad příběhem, zatím mě v hlavě nenapadlo nic, o co bych se dělila s vědomím že to další lidi obohatí. Jen jsem si za posledních pár dnů uvědomila sílu úsměvu a moc humoru. Možná , jak pracuji s lidmi a emocemi a snažím se na ně působit humorem a úsměvem, snažím se vyvolávat smích, nebo úsměv, tak se mi to přenáší i do každodenního života a jsem na to velmi citlivá - nesmírně ocením, když se na mě někdo usměje - v restauraci, za pokladnou, na vleku, na úřadě - když se na mě někdo usměje, prohodí nějakou legrácku, nebo povýší ten miniaturní kontakt na příjemný, na úsměvný... Také jsem si uvědomila, že je to můj prostředek proti bručounům, proti nepříjemným lidem, proti stresovým situacím... Když je na mě někdo protivný, agresivní, snažím se to nejprve vylehčit nějakou legráckou, snažím se se usmát... ne vždy to funguje, ale často to ty protivy překvapí... A tak i ti největší bručouni roztají a pousmějí se... To je možná můj poznatek, který bych chtěla předat."

Děkuji Terezko. Šťastný rok 2011. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat