středa 27. dubna 2011

kniha Getting things done


















Na spřízněném blogu jsem si přečetla recenzi na knihu Mít vše hotovo.
Protože hodnocení vypadalo dost zajímavě - upoutávka zněla: Jak zvládnout práci i život a cítit se při tom dobře... - rozhodla jsem si ji přečíst.
Nevím jak ostatní, ale většinou se v knihkupectví ptám na knížky, které musí prodavači hledat - ale teď se dělo něco zvláštního. Bez výjimky každý prodavač věděl, jakou knihu hledám, šel se mnou k příslušnému regálu, aby konstatoval, že je vyprodána. Normální proces je ten, že titul knihy musí prodavač/ka hledat v počítači a občas se mi stane, že knížku vůbec nenajdeme. Ne proto, že je vyprodána, ale proto, že je tak důkladně založena, takže ji ani po usilovném hledání nenajdeme.
 Nakonec jsem knihu od Davida Allena našla  v Paláci knih na Václaváku. Když jsem se ni ptala, tak mě už nepřekvapilo, že se prodavač nemusel podívat ani do počítače. Kniha lepší recenzi dostat nemohla. A až si ji přečtu, možná se k ní vrátím i na blogu.
Dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat