sobota 7. září 2013

30 drobných radostí partyzána3

 
 
1.       Dosyta se vyspat
2.       Nebolí mě hlava
3.       Začít den s dobrým černým čajem
4.       Je hezky (sluníčko)
5.       Je hezky (zataženo s chmurnými mraky)
6.       Je hezky (válí se mlha)
7.       Je hezky (drobně prší)
8.       Projít se
9.       Zaplavat si
10.   Něco si přečíst (kdekoliv)
11.   Něco si přečíst (na sluníčku)
12.   Celý den bez masa
13.   Jet do práce na kole
14.   Plánovat výlet někam, kde jsem ještě nebyl
15.   Být na výletě někde, kde jsem ještě nebyl
16.   Jít na výlet někam, kde už jsem byl a kde se mi líbilo
17.   Mít pravdu a být si toho vědom
18.   Někdo uznal, že jsem měl pravdu
19.   Mít doma manželku
20.   Nemít doma manželku
21.   Napsat článek
22.   Prokrastinovat
23.   Dát si saunu
24.   Pravidelné cvičení ve fitku s rodiči
25.   Nepravidelné cvičení po práci dle chuti
26.   Probírat se knihami v knihovně
27.   Narazit na novou vegetariánskou restauraci
28.   Narazit na novou nekuřáckou pivnici
29.   Být pochválen
30.   Udělat radost
Dobrou noc. Cantadora