středa 4. září 2013

30 radostí Marcelky Z.



"Ráda bych se připojila k výzvě 1000 radostí.
Dá to přemýšlení jich napsat 30."

Asi takto...

1.      má radost...že žiju

2.      že jsem potkala svého muže

3.      že mám velkou rodinu

4.      že jsem porodila čtyři děti

5.      že mám práci u dětí, kterou jsem vždy chtěla

6.      že máme krásný dům

7.      že máme na zahradě vlastní ovoce a zeleninu

8.      že máme psa

9.      že si rozumím s nejstarší dcerou a povídáme si

10.  že syn půjde do první třídy

11.   že nejmladšímu se zlepšila alergie

12.   že manžel je rád se mnou doma a máme si stále co říci

13.  že mám v práci fajn kolegyni

14.  že můžu jít do lesa na houby

15.  že se učím, konečně, anglicky

16.  že nemáme finanční problémy

17.  že  žiju v Čechách

18.  že si můžu večer u televize číst

19.  že jsem žena

20.   že je pořád na co se těšit

21.  že mám hodně přátel

22.  že když jdu na nákup, tak si pokaždé s někým ráda popovídám

23.  že svítí sluníčko

24.   že jsme byli  u moře

25.  že moje dcera je hodná holka

26.  že mám řidičák

27.   že nám jezdí auto

28.  že  budou Vánoce

29.   že většinou pravda nakonec vyhraj

30.   že jsem zvládla vymyslet třicet mých "mám ráda"

Krásný den. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat