neděle 1. září 2013

Reičiny drobné radosti

Jsem tak ráda, že jsem dnes dostala mejl s dalšími Drobnými radostmi. Sice Rejku neznám, o to víc si cením, že převzala štafetu a přidává svých 30 drobných radostí. Děkuji, mám vás moc ráda lidi, když spolupracujeme na dobrých věcech. Cítím hlubokou  vděčnost a radost.

Třicet věcí, které mi dělají radost:

1. Ticho – absolutní
2. Klid – v duši a kolem sebe
3. Zdraví mých blízkých i moje vlastní
4. Psi a pobyt s nimi (Cannis terapieJ)
5. Slunce (v duši i venku)
6. Setkávání s přáteli (dlouholetými)
7. Kniha (která mě pohltí, a mohu číst a číst a číst)
8. Knihy (které píšu a vůbec psaní jako takové. Okamžiky, kdy mohu psát a psát a psát. A dnes i blogovat
9. Plavání a únava po něm („vyplavané tělo“)
10. Sauna a pocity po sauně (a „vysaunované tělo“)
11. Toulky starou Prahou, po starých uličkách ba i hřbitovy mám ráda
12. Jízda autem
13. Aha efekt (sakra, konečně mi to došlo nebo jsem pochopila. Nebo se něco nového dozvěděla)
14. Rozhovor s moudrým člověkem
15. Dobré jídlo a vychutnané dobré víno 
16. Zajímavý film.  A seriál Fringe.
17. Divadlo – jako divák i jako ochotník
18. Cesta proti proudu času – tedy bádání v archivu a tvorba rodokmenu.A k tomu jakákoliv historie, historické zbraně, imitace historických událostí…
19. Dobrý a dlouhý spánek
20. Boj s vlastní jazykovou negramotností (když se snažím učit cizí jazyk)
21. Každodenní cvičení, masáže, kadeřník, manikúra (takové to ženské rozmazlování se)
22. Náhodné setkání a objevení alternativy.  Hrátky s paralelním světem
23. Pobyt mezi studenty, kterým o něco jde. Je to předání energie, nabíjející
24. Dobrá káva a občasná cigareta, krásné pražské kavárny (zejména ty letenskéJ)
25. Cesty po Francii a Paříži, francouzský styl života, francouzština
26. Povalování se u řeckého moře (možná u jakéhokoliv, leč řecké vedeJ)
27. Humor, chytrý humor, černý humor, ironie i sebeironie, vtipní lidé- vlastně takřka všechny podoby humoru vyjma zlého.
28. Pomoc kde je třeba
29. Letní „grilovačka“ a zimní „povalovovačka“ u krbu a pohled do otevřeného ohně
30. Pocit držet v ruce vlastní nově vydanou knihu.

Krásné sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat