neděle 1. prosince 2013

1. adventní neděle



První neděli adventu věnuji úvahám o tom, co jsem nedokončila, co se mi nepodařilo, komu jsem ublížila, co jsou mé hříchy.
Druhý advent naopak procházím vším, co  je v pořádku a potřebuje moji trvalou péči, protože to vzkvétá a potřebuji se o to dál dobře starat.
Třetí advent  s rodinou obnovuji a znovu a znovu vyprávím příběhy naší rodiny, abych předávala dětem paměť kořenů rodu, bez kterých je lehké zabloudit. Vzpomínáme na lidi, kteří už jsou jinde a my jim udělujeme místo ve svém srdci...
Zlatou neděli už věnujeme přípravě Vánoc a lehkosti bytí.....
Tento rok přinesl věci běžné, obvyklé, zvláštní i zázrak lásky.
Za všechno děkuji.
Za to, že jsem udělala chyby, nad kterými přemítám a učím se, jak je příště neudělat.
Děkuji za to svoji netrpělivost, protože se cvičím v trpělivosti,
za svoji prostořekost, protože se učím diplomacii,
za svoji tvrdost, protože se učím citlivosti,
za svoji lásku, protože se učím ji nepoutat k jednomu člověku,
děkuji za svoji všeobjímající lásku, kterou proměňuji v odvahu milovat svoji jedinou růži.

Omlouvám se všem lidem dobré vůle, kterých jsem se dotkla a bolelo je to, stejně jako se omlouvám sobě, že jsem si to neodpustila a zamořuji vinou čistotu duše... Činím tak teď.

Krásny čas adventu přeji a tady je severský pohled na život od

Christiana Morgensterna: Oba dva osli

Oba dva osli

Řek jeden osel zachmuřeně
své od Boha dané ženě:
"Jsem hlupák, ty jsi hlupák taky,
pojď, zemřeme, jaképak fraky."

Však jak to v životě už běží
jsou oba stále živí, svěží.

Dobré sny přeji. Cantadora

1 komentář:

  1. :-) osli jsou super :-)
    krásný předvánoční čas máte.. plný..očišťující..radostný..
    od všecho trochu..:-)
    pěknou neděli..:-)

    OdpovědětVymazat