neděle 8. prosince 2013

2. adventní neděle

Sny snících i mé, které jsem měla možnost snít tento rok, vypovídají o nezlomnosti lidské duše. POKAŽDÉ se najde cesta k obnově rovnováhy.
 Zanikají civilizace, mizí tolik dobrých věcí a nahrazují je horší lidi a horší společenství a když už není naděje, objeví se zázrak a z popela povstane nový život a vše začíná znovu a pokaždé to přinese tolik lásky a naděje, radosti a darů, že není důvod vzdávat žádný cíl, kterému věříme.
Raduji se ze Štafety 1000 drobných radostí, raduji se z přednášek a seminářů, raduji se z toho, že se lidi bez důvodu usmívají, spontánně obejmou, nemusí se ve vztazích přetvařovat, jsou svobodní, ale dokážou být oddaní jeden druhému.
 Děkuji, že jsem zdravá, za to, že mám obyčejnou rodinu, která je soudržná. Děkuji, že ani v tomto věku jsem neztratila dětskou víru v zázraky, lásku a dobré konce.
Jsem vděčná svým přátelům, že mě podrželi, když jsem byla na kolenou. Jitka a Jitka, Želka, Ája, Pavel, Gregor a Matouš a jiní vědí, o čem mluvím.
Děkuji za pouť do Brd, která mně trvale transformuje, děkuji Markétě S., že mi pomohla projít dveřmi.  Paní Janě Heffernanové za vedení. Jarce Jones za rychlé obnovení mého webu, který totálně zničil virus. Jardovi, že je mým učitelem.
Děkuji klientům za jejich odvahu jít spolu se mnou do míst, kde to není lehké. Zároveň se od nich tolik učím.
Děkuji všem známým a neznámým lidem, že udržují  pozitivní hladinu energie v mezilidských vztazích, i když z toho nic nemají, kromě svého přesvědčení a dobrého srdce. Lidem, kteří vytváří hodnoty, protože to tak cítí. Zdravím blogery, kteří rozšiřují dobrý prostor, Markétko tobě děkuji speciálně, jsi mojí inspirací. Fotografům, kteří mi dávají k dispozici svoje fotografie....
Děkuji Markétě, že se dotkne mých vlasů a umí z toho udělat hezký účes:-)

Antony de Mello: Minutová moudrost
Láska
Novomanželé se ptali:
"Co máme dělat, aby naše láska vydržela?"
Mistr řekl: "Milujte spolu všechno ostatní."

Je druhý advent a Pošta 1000 drobných radostí pokračuje.... čekám na vaše radosti v době adventu i čase všedním. Dobrou noc. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat