pátek 10. října 2014

30 drobných radostí od D. CH.


S velkou vděčností uveřejňuji další drobné radosti paní D.CH.; to je dobře, že  pokračujeme...
Posílám svých 30 drobných radostí, aby díky vašemu projektu,  letěly do světa a potěšily další lidičky.
1. Ranní lenošení
2. Krátká meditace a spojení s vyšším já i duchovním dědečkem
3. Křupavý rohlík s máslem
4. Zebřičky mají další vajíčko
5. Těším se na další indicie a symboly, které mě dnes čekají a potvrdí mi, že jdu správným směrem
6. CD od kamaráda s alikvotním zpíváním
7. Úsměv paní, které jsem dala přednost při parkování
8. Mamce je lépe a jede na výlet
9. Našla jsem svoje nové jméno
10. Prožívám vnitřní klid a harmonii
11. Nic neberu osobně
12. Na svět okolo se dívám s nadhledem a přijímám ho takový jaký je
13. Čtu knížku o indiánských symbolech a nacházím v ní mnoho moudrosti
14. Pozvala jsem děti na sobotní oběd
15. Našla jsem vizitky na několik přátel, které jsem dlouho neviděla
16. Dnes mám mnoho nápadů a inspirace do nového projektu
17. Příjemná servírka v restauraci, dýňová polévka byla skvělá a domácí okurková limonáda osvěžila
18. Konečně jsem si zpracovala přednášku TAO peněz do poznámek a neodložila jsem to na později, tedy „na nikdy“
19. Setkání s přáteli u kávičky
20. Nebolí mě kolínko
21. Na dvoře mám kouzelný strom splněných přání
22. Moje dcera mi pomohla s úklidem
23. Moje maminka přijde v neděli ke mně na kafíčko
24. Těším se na každý den a srdce mi poskočí radostí, když si to uvědomím
25. Konečně jsem roztřídila všechny vizitky a začnu více komunikovat o mém projektu a spolku Pro lepší svět
26. Naplňuje se moje cesta za vizí
27. Obdivuji korálový trojúhelník, tedy zatím v TV, ale určitě tam zaletím a bude se potápět s tím 10 metrovým žralokem, který se živí jen planktonem. Vypadá jako autobus s ploutvemi.
28. Objevila jsem dalšího člověka, který chce vytvořit nový systém
29. Miluji každou vteřinu svého života, jsem tak šťastná, že jsem se narodila právě sem a do této doby
30.Vážím si sama sebe, stále si to připomínám, mám se ráda a těším se na svého emocionálního partnera.

Dobrou noc a krásne sny. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat