neděle 12. října 2014

sen bez výkladu

Sen, který se nevykládá: Stála jsem v místnosti, kde provozuji svoji praxi. Měnil se jeden klient za druhým, když najednou jsem vnímala osobu, která ke mně přišla, ale ani jeden z klientů to nebyl. Ta osoba stála, dívala se skrze mě a já cítila její pohled jak mnou přímo prochází. Řekla mi, abych lidi nehodnotila a nedělala mezi nimi rozdíly. Stála jsem tam jako opařená. V tu chvíli jsem si připadala jako ve filmu "Sedm", kdy jsou lidé trestáni za své hříchy. Zachvátila mě úzkost a strach, z toho co se bude dít dál. Věděla jsem, že ta dotyčná osoba má pravdu, vše bylo tak jasné a přímé, nebylo nic, co bych mohla dodat. Stáli jsme tam vyšší bytost a já, obě jsme věděli, jaká je pravda.... Potom jsem se hrůzou vzbudila a cítla, jak hluboce se mě dotýka.
V životě se nám zdají sny, které si ráno ještě pamatujeme, ale v průběhu dne slábnou a večer jejich význam už pomalu mizí. Jsou to sny, které dostáváme jako dopisy, jsou v nich informace, které nás nasměřují, abychom nesešli z cesty, udržují naši rovnováhu. Takové sny potřebujeme pochopit, učíme se jim porozumět a vykládat; pracujeme s jejich významy, mají léčebný efekt.
Párkrát za život  přijde sen, který nepotřebuje překládat, jeho význam je jasný a pochází z hlubin naší duše, zpráva je přímá a pomáhá člověku najít a uskutečňovat smysl bytí. Pochází z našeho Self (bytostného Já). Takového druhu je i výše zmíněný sen. Snící pochopila co potřebuje, aby mohla najít smysl svého života. To vše bez dlouhého hledání významu snu, ten byl jasný. Nejsilnější byla naše práce ve chvíli, kdy se konfrontovala s nejhlubší pravdou sdělení. Její poznání, že nemůže lidi srovnávat a dělat mezi nimi rozdíly proběhlo v tichu, tady nebylo  potřeba nic vysvětlovat, sen to udělal sám.
 A pak je ještě jeden druh snů: sny mystické, které přichází  jako přímé spojení s ONO (bohem, vesmírem,  propojení s vyšším vědomím, z kolektivního nevědomí... ale to vše jsou jenom jména pro zdroj, z kterého sen pochází.). Tento sen je navštívení, zázrak a trvale proměňuje člověka. Tyto posvátné sny se nesdělují, takové sny se žijí.
foto:  Sean van Tonder

Dobrou noc a moc moc lásky. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat