neděle 28. prosince 2014

vesele


Tohle jsem dnes četla na webu, podle twitteru trápi nás lidi, kteří máme domovy, práci, zdraví, jídlo, vodu, lásku svých blížnych a čas psát na počítač tyto věci:

STRAVOVÁNÍ DOMA

- Koupila jsem zelené olivy místo černých jako pohoštění pro přátele, co přijdou dneska večer. Nic tak hrozného už se mi nestalo celou věčnost.
- Nemůžu najít vykrajovač melounových kuliček!
- Onehdy jsem jedla piškotové madlenky a najednou mi došlo, že jsem nikdy nečetla Prousta. Vážně mě to dostalo.
- Trvalo mi příliš dlouho, než jsem objevila pesto!
- Nemůžu uvěřit, že jsem si koupil toustovač, co nemá nastavení na bagety.
- Řízla jsem se do prstu, když jsem krájela na nudličky zelenou papaju. Vaření má tolik nástrah!

STRAVOVÁNÍ VENKU

- Na gastronomickém festivalu došlo nepálské kozí karí. Jsem zhrzený.
- Moje suši bylo slepené k sobě!
- Potřebuju poradenství ohledně mušlí. Jednoduše jim nerozumím.
- Právě nám do salsy plivla labuť.

NAKUPOVÁNÍ

- Jsem jediný člověk na světě, co jde do supermarketu a musí sedět 20 minut v autě na parkovišti, aby sebral sílu vejít?
- Nemají koriandr, nemají zázvor, nemají krevety. A to bydlím v Surbitonu, ne v Bejrútu.
- Nejdelší den v roce? To je ten, kdy musím do IKEY.
- Dneska jsem zapomněla koupit další certifikované bio bezlepkové tortilly. To je tak depresivní.

NÁPOJE

- Výběr čajů není dost exotický.
- Ne, nechci macchiato s pěnou až nahoru, to si můžu dát rovnou capuccino.
- Chce se mi plakat, kdykoli mi dojde mandlové mléko.
- Dovlečete se z práce domů, otevřete si lahev červeného vína... a je cítit korkem. Svět je TAK krutý!

TECHNIKA

- Skoro jsem si vylila hummus na iPad.
- Nikdy by mě nenapadlo, že něco takového řeknu, ale myslím, že moje televize je moc velká.
- Muset mazat fotografie z telefonu, aby v něm bylo místo, je jako zabít některé ze svých dětí, protože je všechny neuživíte.
- Přála bych si mít jméno, které bych mohla použít jako nick na Twitteru. Alexandria Annelaine je zatraceně moc dlouhé.
- Autobus bez wi-fi. V roce 2014. Kde to jsme, na Sibiři?

VÁNOCE

- Drazí výrobci drahého balicího papíru. Když je tak silný, že nejde složit a nedrží na něm lepicí páska, tak to asi nebude balicí papír, že?
- Právě jsem utratil 15 dolarů za nejhorší "svíčku s vůní Vánoc" vůbec. A pak mám něčemu věřit.
- Už třikrát jsem slyšel, jak se v konvici vaří voda, a ani jednou mi nikdo nepřinesl šálek čaje. To jsou NEJHORŠÍ VÁNOCE VŮBEC.

To mě baví:-), svět se točí dál. Přeji vám vše dobré v roce 2015. A krásné sny. Těším se na další příběhy. Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat