pondělí 24. prosince 2018

30+3 drobných radostí pod stromečkem

 Na Štedrý den přikládám pod stromeček 33 drobných radostí od O.L. Děkuji všem, kdo se připojil a ještě připojí ke kampani 10 000 drobných radostí.

1. Když vyjedu to, co tolikrát jsem nevyjel
2. Když rozmontuji, upravím a znovu smontuji vidlici na kole
3. Opětovaný úsměv v metru
4. Když mě napadne pár veršů 
5. Když napíšu e-mail Helče
6. Když dostanu e-mail od Helči
7. Když mě očichá neznámý pes
8. Když vidím krásu kotoučů mlhy a měsíce nad nimi
9. Obejmout sestru
10. Rozloučení s neteří
11. Propojení na Tinderu
12. Když dokážu někoho ocenit
13. Když pomůžu kamarádce s taškou
14. Když si zacvičím, i když se mi nechce
15. Když se cítím těžce a vím, že i to je v pořádku
16. V klidu si dát birella
17. Sedět ve vlaku a být na cestě 
18. Když sdílím o sobě
19. Říct Lence "mám tě rád."
20. Koupit dárek 
21.S plnit si, co jsem chtěl udělat 
22.T anec
23. Cítit zdravý hněv 
24. Kafe s Helčou
25. Báseň od kamarádky 
26. Teplo krbu
27. Cítit, tady jsem doma 
28. Oříšky 
29. Jít z trénink, na který jsem nechtěl 
30. Koupit si, co jsem si vybral
(31. Uvařit si dobrotu 32. Pochvala od kolegyně 33. Studená sprcha) 
Hezké sny. Cantadora



Žádné komentáře:

Okomentovat