středa 1. dubna 2020

radost z odpočinku

Jsem ráda, že můžu taky přispět:
I když je to nepříjemné, že musím zůstat doma a nikam nemůžu, tak si dávám do pořádku věci, na které jsem neměla čas. Vařím nová jídla, děti se se mnou učí. Trávím s rodinou více času. Na co jsem neměla čas a to je malování, tak teď si na to čas nacházím. Ve své profesi se musím stále vzdělávat a při samotné práci na to nezbyl čas. Teď jsem ráda, že se můžu věnovat svému utřídění myšlenek, věcí, koníčkům a rodině. Ještě bych našla opravdu hodně věcí, co dělat nebo nedělat. A pokud to jde a můžeme si to dovolit, tak hlavně doporučuji hodně odpočívat. Opravdu nic nedělat. To taky hodně praktikuji. Nevíme, co na nás čeká, když tohle pomine. Třeba se máme připravit odpočinkem na čas, který bude potom hektický. Tak aby jsme to zvládli. A snění, na to je teď čas, jak to dělat jinak.
Mám radost z toho, že mám čas si udělat pořádek v pracovních a domácích věcech.
To je radost Katky v časech koronaviru. Hezké sny. Cantadora