neděle 5. dubna 2020

radost z orchideí

Dojalo mě Michalovo vyznání z jeho malých radostí dnešních dní.
"Mám radost, když si teď v době karantény uklidím byt a je tady čisto a příjemno. Co je naopak hrozné je alkohol ve větší míře, to mám vyzkoušené, možná je to příjemné večer, ale další den je ztracený, nestojí to za to. Mnohem lepší je v klidu se vyspat a ráno vstát s čistou hlavou a pěkně se nasnídat a dát se do plnění úkolů. Velkou radost mi také dělají moje orchideje. Dřív mi většinou kytky v bytě odešly, ale orchideje jsou poměrně jednoduché na pěstování a dělají velkou radost svou krásou. Vždycky, když se některá z nich chystá do květu, tak už se těším, až rozkvete. Loni jsem zachránil dvě vyhozené, zubožené orchideje z popelnice. Jedna z nich mi po půlroce krásně rozkvetla, to byla taková odměna za tu péči, snad se dá do květu i ta druhá, zatím nevím, jakou bude mít barvu, tak jsem zvědavý."
Krásné sny. Cantadora
 

Žádné komentáře:

Okomentovat