středa 11. června 2014

30 drobných radostí D.S.

Skvělá zpráva, jsou tady další radosti člověka, který se o ně chce s námi podělit . 

D. S. posílám svých 30 radostí:

1. Když se ráno probudím v náruči svého muže, přikrytá dekou s růžemi.
2. Když si dám horkou sprchu potom, co jsem promokla na kost a cítím, jak se horkost rozlévá po celém mém zkřehlém těle.
3. Společná snídaně s rodinou. Kolem voní káva, muž připravuje vajíčka a rozpéká housky v troubě.
4. Když čtu večer pohádku synovi.
5. Když slyším upřímný smích mého pětiletého syna a vidím radost v jeho očích.
6. Rudá růže z lásky od mého muže.
7. Když se procházím s rodinou a naším psem v lese, kolem cítím svěží vůni dřeva a našlapuji do měkkého mechu.
8. Když sjíždím kopec na kole ve velké rychlosti a vítr mi fouká do obličeje a cuchá moje vlasy.
9. Když hrajeme karty a já vyhrávám.
10. Když večer odemykám dveře bytu a těším se až políbím svého muže a syna.
11. Když mi muž nabídne rámě, já se do něj zavěsím a položím hlavu na jeho rameno.
12. Když s mužem filozofujeme o životě.
13. Když se synkem stavíme ze stavebnice a předem nevíme, co z toho nakonec vyroste.
14. Když si sednu sama v čajovně, popíjím maté s karamelem a vnímám život plynoucí kolem mne - poslouchám hlasy lidí, hudbu hrající v pozadí a vůně rozprostírající se kolem.
15. Když mě muž vyzve k tanci.
16. Když uvařím nebo upeču něco nového a povede se mi to. 
17. Když odchází lidé z mých kurzů s úsměvem na tváři.
18. Houpání na houpačce.
19. Když běhám bosa v letním dešti a ani nit na mě nezůstane suchá.
20. Když se dívám z terasy našeho bytu na západ slunce.
21. Když sedím za teplého letního večera na zahradě a popíjím čaj.
22. Když mě vítá náš pes, potom, co přicházím domů. Olizuje mě, skáče na mě, hlasitě štěká, vrtí ocasem a běhá kolem mě.
23. Když si koupím nové šaty a poprvé si je vezmu na sebe.
24. Když mi můj muž řekne, že mi to sluší.
25. Když tančím.
26. Když zpívám v autě.
27. Když chodím bosa a cítím pod nohama vlhkou trávu, horký písek, hrubé kamínky, střídavě horkost i chlad.
28. Když si v zimě sednu ke krbu a koukám se do ohně.
29. Když muž uvaří k večeři boloňské špagety.
30. Když někoho rozesměji.

Děkuji ti milá D.S. a prosím posílejte dál, co vaše radosti?
Cantadora s láskou k obyčejným věcem

Žádné komentáře:

Okomentovat