neděle 17. května 2009

jsem doma


Moji milí z kmene snících, vrátila jsem se před pár hodinami z Kréty. Symbol, který mě tam potkával na každém kroku byl symbol VČELY. Je na Krétě hodně rozšířený a uznávaný právě už z dob minójských. Od píchnutí včelou až po nákup krétského medu a setkání s řeckým zpěvákem, který mohl nechat oči na mé spolucestující v obchode s honey products jsem teď nabitá touhou se ponořit do hledání významů souvisejících s včelou. Mám radost, že jsem doma a zítra se potkám s některými na semináři o snech v otevřené skupině. Mám radost, že bydlím v střední Europě, kde sice není moře, ale hodně zeleně a stromů. Zemi musíme chránit. Protože jestli je Země živý organizmus, tak my tady v této části planety jsme její ledviny a játra. Naše úrodná půda, luky a háje čistí její krev a udržují energii planety. Tak si teď vybalím a budu postupně psát inspirovaná mořem, místem pro vynořování nevědomých obsahu.... začnu včelami.

Žádné komentáře:

Okomentovat