sobota 9. května 2009

symbol blesku




Mé malé já se vzbudilo strachy, protože se mi zdálo, že nad temným lesem se přehnala bouře a blesk osvětlil celou oblohu. Najednou se spojili do oblouku blesky dva a postupně se proměnili v kulový blesk. Měl jediný směr, vyhledat a uhodit do mě. Kráčela jsem pomalu lesní cestičkou, abych ho nepřitáhla. Po probuzení jsem začala pracovat se symbolem blesku. Je to přírodní sen, všechny sny spojeny s přírodou vychází z naší přírodní duše. Už delší dobu odkrývám své staré vrstvy duše, které mají v sobě vzpomínky na náš prastarý vztah k přírodě ještě z dob, kdy jsme my lidi žili s přírodou v těsném vztahu. A uvědomila jsem si, že má duše mě vyzývá k probuzení mé životní síly, kterou od sebe odtlačuji. Po takovém snu vše pouštím a začínám se otevírat tomu co přichází. Jenom tak vyléčím svoji odcizenou duši, které se tak líbí naše civilizace, konzumní způsob života od rána s Frekvencí jedna, přes jízdu v MHD do práce až po návrat domu a koukání na TV seriály, mezitím kafe a noviny, pár drbů, důležitá setkání s důležitými lidmi, běh pro zdraví, sauna, kadeřník, kultura a komunikace s úřady.... doplňte to svoje.


Teď spomalím a budu poslouchat svoji duši, která hledá jak mě spojit s životní sílou, s kterou se máme spojit my lidé, aby sme se vrátili k rovnováze mezi matkou zemí a naším pobytem na ní.

Žádné komentáře:

Okomentovat