úterý 19. května 2009

seminář 18. 5. 2009


Ahoj všem snícím, kteří byli včera na skupině i ostatním, kteří to teď budou číst. Téma bylo: Jáský komplex a mezilidské vztahy. Sousto to bylo veliké a já sama jsem cítila, že mluvit o vztazích je nad moje síly, protože kolik je lidí, tolik je vztahů a když dva dělají totéž není to totéž... a tak bych mohla psát asociace, které mě napadají a hodí se k tématu vztahy. Pro mě bylo důležité to, že na skupiny pořád chodí nový lidé a vracejí se i ti, kteřím se líbí práce se sny a nacházejí v tom bohatství své duše. Děkuji těm, kteří nechtějí jenom brát, ale chodí tam proto, že chtějí pomáhat i jiným porozumět svým snům. Společně hledáme významy symbolů a nacházíme zakódovanou řeč snů.
Jsou snící, kteří přijdou, vezmou si to co potřebují a odejdou, těm moc přeji, aby jinde a jiným lidem dávali to, co jim snící skupina darovala.
Západní kultura lpí na svobodě a individualizmu. Je to dobře, svoboda je pro růst nezbytností, ale nezapomínejme na ROVNOVÁHU. Na druhé straně je právě touha někam patřit a já jsem vždy šťastná, že na tři hodiny dokážeme vytvořit kmen snících, kde se vzájemně obdarováváme, pomáháme si vzájemně růst.
Sen na včerejší skupině obohatil kromě jiných vrstev i téma vztahu k našim zemřelým předkům. Jak jejich duše neumírají a stávají se naší součástí a mi s tím musíme nějak naložit.
Jsem ráda, že v našem kruhu byly krásné květiny. Květiny, které nosíme na hroby našim předkům a zemřelým. Úctu k živým a mrtvým jsme si včera předali velmi intenzivně. Za tento oživený pocit děkuji jak snící, která nám svůj sen vykládala, tak všem snícím. Pracovali jsem velmi poctivě, aby snící dostala pro pochopení snu co nejvíc od nás všech bez kritiky a odsouzení, ale s pochopením a podporou.
V červnu se uvidíme naposledy v otevřené skupině, tak to využijme pro kultivaci naší duše. papa cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat