pátek 25. prosince 2009

autorská práva


Virtuální svět mi nepříde vůbec bez rizika, ale přiznávám, že díky picase a možnosti ukládání fotek na picaswebu jsem při prozkoumávání veřejně dostupných albumů narazila na pár fotografů a jejich albumy, které si ráda prohlížím a některé fotky si i stahuji, protože se mi líbí. Nevím jak je to s autorskými právami. Fakt nevím, proto chci aspoň takto poděkovat mým oblíbencům z klubu fotografů za krásně strávené chvíle prohlížením fotek míst, kam se pravděpodobně v životě nepodívám. Děkuji za jejich oči, jakým se dívají na svět a vidí v něm tolik krásy.
Díky:
Dnes jsem dala na blog fotku od A. Ona, která je zjevením, tak jsou její fotky plné kouzel a krásy víl na http://picasaweb.google.com/a.gruszczynska/WWodzie#. Domnívám se, že je z Polska.
A Hana, ta fotí překrásně přírodu Japonska...
A Miki... jeho/jejíma očima bych ráda viděla svět:
Svých oblíbenců mám víc, ale Ony, Hany a Miki/ho fotky občas použiju na blog a toto je poděkování za to, že se podělili o svoje fotografie, i když o tom neví, protože picasa je virtuální svět... a já neznám jejich reálnou adresu, abych se s nimi seznámila a požádala je o svolení. Nebo mi poradíte jak to děláte vy? Hezké svátky ve virtuálním světě Miki san, Hana san a úžasná A.Ona.
Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat