pátek 18. prosince 2009

Užitek nepotřebného


Poslední měsíc a půl jsem se dostala do velkého pracovního zápřahu. Moje spirála skončila tím, že jsem se cítila vytížená a neměla čas na nic jiného kromě práce. Pokládala jsem telefon přátelům, rušila osobní schůzky a ztrácela pojem o životě. Necítila jsem chuť, barvu a jas. Sama sebe jsem neměla ráda za to, jak žiji, ale nevěděla jsem jak z toho vystoupit. No nakonec tělo řeklo dost, onemocněla jsem. Teď už je to dobré a já přemítám o poslední adventní neděli a moje téma je odvaha být neužitečný podle TAO.

"Strom se stává obětí své vlastní potřebnosti. Olej se spotřebuje spalováním v lampě. Skořicovník je porážen kvůli své vůni. Fermežový strom přináší lidem užitek, proto jej kácejí. Všichni lidé znají užitek potřebného, nikdo však nezná užitek nepotřebného." z knihy Slova jako sen motýla


Hezkou poslední adventní neděli a pro nás, co se snažíme být užiteční, přeji odvahu hledat a žít taky neužitečně. Ono je to taky potřeba, co myslíte?

Hezkou adventní neděli přeji. Cantadora


Cantadora


Žádné komentáře:

Okomentovat