středa 24. prosince 2008

Štědrý den


Snažím se o to, aby byl štědrý. Jak navenek, tak i zevnitř. Stromeček obložím dárky a zdržím se svých obyčejných pocitů, ve prospěch výjimečnosti tohoto dne. Jsem na měkko...? Vyměknu, otevírám dveře pro krásné pocity? Nebo naopak vzedmou se mé běsy, protože to je den, kdy je to tak jiné, než nám ukazují šablony reklam a virtuální reality?
Chci být s vámi při tom, aby jsme se drželi za ruce a potvrdili oprávněnost vlastních pocitů... Jakýchkoliv. Je to v pořádku. Chci být štědrá a pochopit všeho, co dnes prožíváme každý z nás. Prosím symbolicky mě obejměte, objímám vás.
Dnes cítím, že všichni lidi bratři jsou... a víte jaké jsou ty sourozenecké vztahy.
Nezavírejme před sebou dveře.
Vstupte, jedno místo u vánočního stolu nechávám volné pro toho, kdo by chtěl být s mojí rodinou:
protože je sám,
protože je zvědavý, jak to vypadá jinde,
protože má vše, kromě respektu svých pocitů a potřeb.....

Myslím na vás, který chodíte na semináře o snech, jestli vám pomohlo něco, co jsem pro vás udělala. Děkuji za vaše symboly, které mi dávají víru v něco vyššího, co nás přesahuje. Děkuji za symboly porcovaného srnečka, Říma, pukající zdi, vlaku, auta, muže bez tváře s kapucí, dítěte..... každý znamenal mnohahodinovou práci a konfrontaci s iluzí ega. Pomáhají mi růst a stát se lepší cantadorou. Pracuji na tom, abych si nemyslela, že to jsem JÁ.
Hezké svátky. Děkuji vám za dobré i zlé věci, všechno mělo svůj význam.

Žádné komentáře:

Okomentovat