čtvrtek 16. dubna 2009

seminář a další informace

Připomenutí: 20. 4. 2009. v 18.30 h v Maitrei, Týnská ulička 6, Praha 1 bude probíhat seminář.
Podíváme se víc do hloubky na jáský komplex a budeme pracovat se snem. Kdo má zájem, připravte si ho dopředu.
Ještě to budu několikrát inzerovat, ale tady je můj plán do budoucna: v červnu končí dvouletý cyklus otevřeného semináře Sen - cesta k sebepoznání. Kdo chodil pravidelně tak ví, že je to pravda.
NEOTEVÍRÁM v září další cyklus! Důvod?
Založili jsme se skupinou lidí neziskovou organizaci Moje přání a budeme plnit přání a sny nemocným dětem. Tomu teď chci věnovat svůj čas a energii.
Ale vím, že co jsem zasela, o to musím i pečovat, proto pro lidi, kteří se kolem otevřené skupiny pohybovali a dotkla se jich práce se sny - vyhovuje jim moje vedení- tomu nabídnu do konce roku 2009 dvouletý výcvik v uzavřené skupině: Sen - cesta k pravému JÁ.
Nabídku rozešlu na podzim účastníkům otevřených skupin. Scházet se budeme jednou za 2 měsíce v sobotu na 4 hodinovém setkání. (Podmínka minimálně 7 účastníků - maximálně 12 členů.)
Takže máme před sebou ještě 2 setkání oteřené skupiny, na kterých zažijeme nádhernou skupinovou práci v kmeni snících, kde se učíme respektovat sami sebe i navzájem. Vzdáváme úctu svým snům a mluvíme o tom, co skupina vytvoří.
Nový cyklus seminářů otevřené skupiny, která je úžasná kvůli kmenovým pravidlům a ruku na srdce, v kolika kmenech fungujeme? - otevřu až po roce 2010.
Tak toto je mapa mé cesty práce se sny. S našimi sny.
Cantadora

Žádné komentáře:

Okomentovat